omot [01. 09. 2011.] |
Filip Šovagović završio snimanje filna VISOKA MODNA NAPETOST na Hvaru. Zanimljivost je što je cijeli film snimljen sa EOS 5D Mart II. Pošto se (osim na Hvaru) snimalo i na Palagruži, nisu uopće koritili agregate za dobivanje struje, već se sve radilo baterijama (još jedan kuriozitet koji omogučava rad s DSLR-om). Premjera filma je najavljena za idući filmski festival u Puli. Nezaobilazan milenijski Štrikoman :-))) |
epozar [01. 09. 2011.] |
Mart? |
ksoric [01. 09. 2011.] |
8. mart? |
tirtha [02. 09. 2011.] |
'Šime daj malo da se judi odmore!'. Pa pet puta zaredom :-))))) |
Klik-Kid [02. 09. 2011.] |
:-)))) Šime Šime |
DialF [02. 09. 2011.] |
jedna vazna epizoda dr House je u cjelosti snimljena s istoimenim aparatom |
gogoya [02. 09. 2011.] |
diletant nad diletantima koji je snimao behind the scene... a o montaži materijala da i ne pričam. |
boriszulj [02. 09. 2011.] |
Snima se sa 5d???? Barem sam dvoje ljudi vidio gdje nose kamere! Glede dr.House.....to je napravljeno jedan put i to je jako dobro isplaniran reklamni potez Canona. Ovako je to izgledalo na njihovom setu.
Nadam se da ne mislite kako je ovo bolje i praktičnije od rada s kamerom?!?!?! I dalje tvrdim kao što ću uvijek tvrditi da je video u tijelu dslr fotoaparata glupost par excellence. Jendako ne koristim fotoaparat u mobitelu osim ako trebam neki dokument prebaciti na brzinu u pdf i poslati mailom. |
Kaboom21 [02. 09. 2011.] |
jak je making of :))) kako je rekao jedan kolega redatelj : " Radio sam dvije reklame sa time i ne valja mi to. " ... ja : " Zašto? " ... " Ma, ne valja mi to onak, estetski, previše nekih žica ide iz kamere! " hehehe no, šalu na stranu. U kontroliranim uvjetima se mogu dobiti fini rezultati tako da je dušu dalo za low budget produkcije ( što je slučaj sa većinom hrvatskih :( . |
sholky [02. 09. 2011.] |
Borise, znas neku kameru koja za cijenu 5D nudi takvu kvalitetu slike i plitki dof? ;) Naravno da DSLR nije za ozbiljan video: ergonomija je uzasna i mora se rjesavati spravama poput ove gore, a na senzoru snima svaki cetvrti ili peti piksel sto znaci puno izgubljenog svjetla (moguc puno veci DR i ISO/gain kad bi senzor bio samo za video), i naravno aliasing. Ali, za tu lovu takve kamere nema i zato filmasi masovno koriste 5D. Sony pokusava spojiti oba svijeta sa NEX kamerama, ali ona obicna kosta ne puno manje od 5D (a nije fullframe senzor, znaci ne toliki DOF), a ona sa senzorom radenim bas za video kosta preko pet tisuca funti. ;) |
ariesZG [02. 09. 2011.] |
A taman sam pomislio da nećeš spomenuti Sony, hahahahahahahahahah ;-))) |
sholky [02. 09. 2011.] |
Pa da netko drugi to radi spomenuo bi njih. :P Ok, ako cemo igrat fer i Panasonic ima nesto slicno u ponudi, ali nisu bas digli neku frku oko toga. :P |
boriszulj [02. 09. 2011.] |
@sholky ne poznajem kamere da bih o tome govorio. Znaš i sam da mišljenje neću promijeniti. :-P Ergonomija fotoaparata za snimanje videa ne postoji. Snimati iz ruke je katastrofa. Držati 1,5-2 kg u rukama ispred nosa je poprilično nezgodno i zamorno. Mora se neki nosač koristiti (ima ih i jednostavnijih od ovog na slici za amatersku upotrebu). ZA 18 000 kuna koliko košta 5d, se kupi jako dobra kamera, tako da ti argument s cijenom ne stoji. Jedino glede DOF-a u kojemu uživa prije svega vlasnik aparata, a mladenci (gdje se najčešće ne koristi) pojma nemaju o DOF-u i to uopće ne primjećuju. Jednako kao i da li su fotke napravljene s 600d ili 1dmkIV. |
Jethrotull [03. 09. 2011.] |
pozdravljam komentar kaboom-a, s tim sto se nebih slozio da je vecina hrvatskih reklama low budget produkcija (barem ne izgledaju tako) @boriszulj, ne bih se slozio da se moze kupit jako dobra kamera za 18000 kuna, al za toliko eura vec moze. I mislim da si postavio los primjer ove slike gore jer ima ozbiljnijih sistema. (ovaj lij je srecan da ga stuja ne ubije od ovoliko zica:))) Radi to sve ok, a ja ne mogu prezalit sto umjesto Nikona D700 nisam uzeo mk2:( |
Jethrotull [03. 09. 2011.] |
pozdravljam ekipu dugo me nije bilo:) CMOK |
boriszulj [03. 09. 2011.] |
Jethro da li ovo smatraš dobrom kamerom? Najnoviji Sony model sa izmjenjivim objektivima (objektiv 18-200mm uključen) i 16,7 MP senzorom za 2148 CHF? Ona fotka koju sam stavio je sa seta dr. Housa. Očito su drugačiji zahtjevi za profesionalni posao na svjetskoj razini, pa oni jednostavniji i manji ne dolaze u obzir (stabilnost ili nešto drugo). I lijepo što si se vratio! :) P.S. Nitko ne komentira činjenicu da su na ovom klipu koji je u uvodnom snimljeni ljudi kako nose kamere,a govori se o snimanju peticom?! Ili sam ja nešto pobrkao? |
Jethrotull [03. 09. 2011.] |
Od ozbiljnijih kamera racunam od KAMERA pa na dalje. Zahtjevi za profesionalni posao na svjetskoj razini je moram ti priznat totalno otkacen. Ti ljudi non stop experimentisu raznim tehnikama da bi se tijela, čipovi i prateća oprema razvijali. Odgledo sam prije neku noc zadnji dio Pirata sa Kariba, a prije toga sam naletio na jedan clanak cim je radjeno, nevjerovatno ali RED kamerom, sto sam mislio da je nevjerovatno za takvu produkciju. S tim sto direktor fotografije tog filam kaze: U momentu kad je poceo rad na filmu Arijev Alexa nije bio na trzistu, a Sony je bio prekomlikovan za testiranje, odluclili smo se za Red kameru:) i naravno bio je to jedan od velikih testova za 3D snimanje. I mogu ti reci da je to mnogo ludja stvar neko film Šovagovica sa mk2. |
bronhi [03. 09. 2011.] |
daleko je nex 20 od dobre kamere ;) |
sholky [03. 09. 2011.] |
Jehtro, zasto je RED iznenadenje? Sad je izasao onaj novi (Epic jelda?), Peter Jackson uzeo 35 komada za snimanje Hobbita. :D Kamere nisu moje podrucje ali po onom sto sam vidio taj RED je u rezoluciji prvi, a u ostalome na razini sa Arrijima i Sonyem F65 (a i taj F65 je tek izasao). @Boris: taj Sony je bas ono sto sam pricao: NEX kojem je dodana ergonomija i mogucnosti kamere. Super stvar sama za sebe, ali u odnosu na 5D gubis dof, a to sto senzor ima 16 megapixela je za kameru mana. ;) Ovo sto je Jehtro spominjao treba za kino produkciju i snima u 4K ili cak 8K, to je druga prica, ali za sve ostalo Full HD je neki standard. A za njega ti treba nesto malo vise od 2 megapixela. Kuzis - za danu velicinu senzora ako ti treba samo to napravit ces senzor od ta dva megapixela i svaki pixel ce bit ogroman - hrpa dinamickog raspona, odlican gain (ISO u foto svijetu ;) )... I opet, Sony je to napravio sa FS100 kao nekakvim pocetnim modelom, i ta kamera ima svojih milijun mana, a cijena je preko 5 tisuca funti. ;) |
boriszulj [03. 09. 2011.] |
Ne kužim se u kamere tako damogu samo naučiti kroz ovakve topice. Vidjet ćemo što vrijeme donosi i što će preživjeti. Ova kamera je tek izašla i još je nema na tržištu u masu zemalja tako da ćemo vidjeti kako će se pokazati. Ipak mi se čini da fotoaparati s videom neće ni blizu istitsnuti kamere koje su ipak sačinjene ergonomski i funkcionalno za snimanje videa. Po meni je bolje napraviti senzor sa velikim pikseslima iz razloga kojeg si naveo sholky nego miješati kruške i jabuke (foto i video). No to ćemo vidjeti. |
Jethrotull [03. 09. 2011.] |
@sholky, Red u visokoj produkciji je imao prostor samo za izradu making offova,a danas je rame uz rame sa ostalima iz prostog razloga jer je mnoggooooo jeftiniji za kupit i za rentu. Optika je čudesna stvar pa i dalje nije bas blizu sa Arrijem i Sonyjem al malo po malo ide sve naprijed. Tako i foto aparati (uskoro ce izaci jedan model pa cemo vidjeti o cemu se radi), a vjerujem da ce bit perverzno dobar. Cilj velikih je razvijanje i poboljsanje modela iz prostog razloga koji se zove PRODAJA!:) U poslu nema forumaskih fora: Nikon , Canon, Sony, Arri, Red! Oprema se bira u zavisnosti od projekta!:) |
Jethrotull [03. 09. 2011.] |
|
sokol [03. 09. 2011.] |
Što se kamera tiče, ne znam, ipak su mi draži fotoaparati, ali otkako se bavim 3D fotografijom, dosta sam zašao u 3D segment, pa neizbježno vidim tu i tamo neku kameru, naravno Jethro je tu dealeko ispred po poznavanju kamera, i sve što kaže potpuno je u pravu. Po mom osobnom mišljenju, ubrzani razvoj i napredak tehnologije, napravio je u domeni vizualnih umjetnosti, pogotovo fotografije i videa, trenutno takvo stanje da se više ne može reći e ovo je najbolje, jer u momentu dok to izgovaramo, već je razvijeno nešto bolje što će doći za kratko u javnost. Naravno teško je i reći ovo je najbolje, sve zavisi za što. Konkretno ovo sa čim momentalnom radim, onako čisto amaterski i entuzijastički, je sigurno najbolje, najbolje je zato što ništa drugo ne može ponuditi bolje, a za iznos novaca koji si mi obični smrtnici možemo priuštiti. Ako govorimo o 3D fotografiji i videu onda za te novce bolje verzije od dvije petice MK II i dva EF 24-105 IS USM L, jednostavno nema. Ono što sada izlazi i što bi moglo donekle pokriti, ali samo video, a mene prvenstveno zanima fotografija, je OVO Tako da obzirom da ovaj panasonic ne nudi opciju fotografije i prelazi nekih 300000 eura, naša dobra stara petica, uz sve nedostatke zbog autofokusa i aliasa, i dalje čvrsto stoji na tronu. |
sokol [03. 09. 2011.] |
Brzopleto sam zaboravio dopisati, da će sigurno u domeni Laica formata doći do toga da će primat uzeti fotoaparati bez zrcala sa mogućnošću snimanja videa u 4k rezoluciji, pa možda čak i do 100/120 fps. To je mislim realnost u narednih 5-6 godina. A za high budget foto i video produkcije biti će rezerviran srednji i veliki digtalni format odnosno 8k i imax. |
Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.
Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))