buzaosk [07. 09. 2012.] |
odlucio sam uzet neki tele objektiv, te je odluka pala na 70-200..eh sad, kao sto naslov kaze, koji? u izbor(cjenovni) ulaze svi osim canon 70-200L 2.8 IS II, toliko novaca nemam..mogu se rastegnut za canon 70-200L 2.8.. eh sad mene zanima vasi savjeti..da vi kupujete sebi, koji bi si uzeli, uključujući i Sigmu i Tamrona? koji je od ovih obektiva najostriji? osobno, nekako najmanje me privlace canoni 70-200L f4, zbog blende, jerbo preferiram sto veci otvor..uostalom potreban mi je zbog fotkanja koncerata i sl stvari.. hvala :) |
masterpix [07. 09. 2012.] |
hm,mali f broj i sustav stabilizacije nigdje neces nac jeftino.ako ti je ostrina slike prioritet onda ti treba L serija,a tu se sigma, a tamron pogotovo ne mogu nosit.osobno bi odabrao 70-200L 2.8 ,nema is ali to nije neki minus,nemoj zaboravit da su fotografi snimali koncerte i prije IS. |
pixino [07. 09. 2012.] |
|
buzaosk [07. 09. 2012.] |
@masterpix, netrazim jeftino..samo kazem da bas za 70-200 2.8 is II nemam.. lova koja je na raspolaganju je cca 10.000kn |
buzaosk [07. 09. 2012.] |
btw, imam priliku koristit tamrona 70-200 2.8..nije mi bas neka sreca..fokus dosta los, ostrina također nije neka.. |
Matej9o [07. 09. 2012.] |
zavisi na koje ces tijelo kaciti. Ako je neko koje guta lose svjetlo za dorucak onda ce ti f4 IS biti ok i jos ce ti ostati para za dane piva. Probaj nabaviti 70-200 f2.8 IS, imas dobru blendu i stabilizaciju. btw. 70-200 f2,8 IS II je ZVIJER od objektiva ;) |
SMVO [07. 09. 2012.] |
70-200 f2.8 IS, a ako želiš lakši, jeftiniji i jednako oštar uzmi 70-200 f4 IS. |
Goertosing [07. 09. 2012.] |
Ako ti Tamron 70-200 2.8 nije dobar onda ti je po meni jedini izbor 70-200 F4 IS IS jako puno znači na 200mm a F4 IS varijanta objektiva je najoštrija od svih 70-200 ne računajući onaj 2.8 IS Za koncerte i slabo svijetlo bi ja osobno izabrao neki drugi objektiv (neki prime 2.8 ili brži) a između ovih 70-200 svejedno radije F4 IS. Problem svijetlosti ga muči već i predvečer kad počne sunce zalazit, a u mraku bez dobrog osvijetljenja ga nema smisla koristiti. 2.8 tu ima malu prednost, ali malu! |
Goertosing [07. 09. 2012.] |
Pretpostavljam da je u pitanju 600D, jer tako kaže exif iz galerije Da je 5D u pitanju ne bi trebalo uopće razmišljati o drugome osim F4 IS |
Matej9o [07. 09. 2012.] |
Opet ovisi za kakve koncerte. Na koncertim sam najmanje koristio 70-200. Jedino kad odem iza publike, i onda odatle pucam na pozornicu. Vise mi se korisniji pokazao 17-55 (koji sam prije imao). Mozda razmisliti o 50-85-135 prajmovima. Ako stojis na onom dijelu izmedu publike i pozornice sa 70-200 i crop tijelo, tesko da ce biti neke vajde. |
buzaosk [07. 09. 2012.] |
da, tjelo je 600d.. objektiv naravno nece biti samo za koncerte, to sam samo primjer rekao..od pocetka me nekako najvise privlacio 2.8 bez stabilizacije.. Matej, koristim po koncertima tamrona 70-200, sto za izvodace, sto za hvatanje ljudi (portreta).. sto se tice f4 is i f2.8 bez is, cijena je skoro ista, a osobno me malo vise vuce blenda nego stabilizacija.. |
Matej9o [07. 09. 2012.] |
Podexponiranu fotku mozes malo izvuci ako slikas u rawu. Stresenu fotku, to ne mozes. Dakle IS prije blende, po mojim iskustvima. |
susko [07. 09. 2012.] |
Sigma 70-200mm OS HSM je najbolji 70-200mm u omjeru uloženo/dobiveno. Dosta je bolji od tog Tamrona i starih verzija 70-200 od CaNikona, a ne košta puno. |
MDC [07. 09. 2012.] |
Ajde,ovaj put se slažem sa Suskom,ali samo ta najnovija nešto vrijedi.Prije par dana je bila Nikon verzija na nekom njemačkom forumu za 700 €. |
Foto-Kale [07. 09. 2012.] |
Sigma 70-200 F2.8 OS |
dange [07. 09. 2012.] |
Samo da se nadovezem..ja imam sigmu sa hsm motorom za nikon, bez stabilizacije...ja pre zadovoljan... Istina na 2.8 je malo mekana, a od 4 ostra ko britva... Sad tebi treba za mracne prostore, a to je za vrlo dobre fotke f4 bez stabilizacije na 600d(iso 1600 jedva koristiv) mozda malo nedovoljno.. Mozda bolje f4 is...sve isto a u prednosti si za stabilizaciju.. |
Goertosing [07. 09. 2012.] |
u svakom slučaju F4 IS je oštriji od F2.8 bez IS |
SMVO [07. 09. 2012.] |
Susko, aj mi reci kako znaš da je Sigma najbolja? Molim te. Na temelju osobnih opažanja ili nečeg drugog? Goertosing, na Hanžeku sam pucao sa 7d i 70-200 2.8 sa IS. Bez toga ne bi baš išlo, a ISO je bio 1600. Slobodno sam mogao (i trebao) naviti na viši. 70-200 f4 sa IS to ne može izvući. Potpisujem. Fotke sa presice sam tukao sa 5d i spomenutim f2.8, svjetlo nije bilo blistavo, čak štoviše, al je išlo bez problema. F4 bi se tu jako mučio. Ne znam kako bi to bilo sa 600d. Ajdmo onda pričat kako bi to išlo na koncertu. |
rinenad [07. 09. 2012.] |
moj prijedlog 135 2.0 ako je na cropu...došlo vrijeme da i ja dam neki savjet:) |
ddjerfi [07. 09. 2012.] |
Susko je rekao "u omjeru ulozeno/dobiveno". Nije govorio u apsolutnim terminima. Samo zelim sprijeciti eventualna prepucavanja, nista drugo ;) |
buzaosk [07. 09. 2012.] |
zao mi je sto se vise nemoze nac stari 2.8 is.. sto se tice koncerata, to sam samo dao primjer :) |
Woosh [08. 09. 2012.] |
TAMRON!Ne mogu s oproštenjem vjerovat' neke od prethodnih uleta... |
Woosh [08. 09. 2012.] |
2.8 je 2.8,nema tu diskusije,koji kod bio. |
Woosh [08. 09. 2012.] |
god mislim |
blue [08. 09. 2012.] |
Jednom sam bio u slicnoj dilemi i kupio Canon 2.8. I sad, da opet moram birat opet bi kupio 2.8. Blenda puno znaci,a ako ti se ruke tresu mozes se uvijek negdje oslonit da budes stabilniji ili opalit rafal od 3-4 fotke pa ce jedna bit ostra. Ako ti se ruke bas toliko ruke tresu ili ti je brzina zatvaraca toliko mala - nemoj se zavaravat.. tu ni IS ne bi puno pomogao. Jedino gdje bi razmisio o f4 ili f4IS su putovanja gdje svaki extra gram tezine osjetis, za sve ostalo f2.8 |
Woosh [08. 09. 2012.] |
Ak' je Canon uzmi Canona.Brzina AF-a je često presudna u tim situacijama,a tu je origigi uvijek origigi.I,usuput,IS ne može zamrznut izvođača na pozornici,a F 2.8 može,hehe.Cheers! |
boriszulj [08. 09. 2012.] |
Ne znam zašto svi briju na tu 2.8 blendu (fetiš valjda), ali ja se i sa f/4 na 200mm "mučim" s dubinskom oštrinom. Imam verziju bez IS i rado bih ju zamijenio za onu koja ima. Međutim početna odluka zbog financijskih razloga ispala trajna.Sad bih napravio drugačije. Razlika imeđu 2.8 i 4 je JEDNA blenda, a IS kompenzira 3. Gledajte to i tako. |
Woosh [08. 09. 2012.] |
Kompenzira 3 u tvojoj ruci.Ono što fotkaš ne..... |
boriszulj [08. 09. 2012.] |
Naravno. Ali da bi mogao slikati sa 200mm iz ruke orjentacijsko pravilo kaže da moraš imati najmanje 1/200sek na FF x1.6 na crop, dakle 1/320sek. Daj mi reci koliki ti ISO na treba biti sa F/2.8 na spomenutom koncertu da bi uopće mogao fotkati na 200mm sukladno navedenom? Što hoću reći, statične objekte ili gotovo statične ćeš imati oštre i na 1/60- 1/100sek. ako imaš IS, što nikako neće biti slučaj bez (osim sa stativom, naravno). A za pokretne se svakako mora napumpati ISO u oba slučaja, s razlikom od "samo" jedne blende. Dakle neće biti ISO 800 kao na 2.8, nego 1600. |
GoSt [08. 09. 2012.] |
sve ove spike ti uvijek završe na isti način :D a kaj se objektiva tiče - kupi si najbolji koji si možeš priuštit! kao i sve drugo u životu :)) |
Woosh [08. 09. 2012.] |
Crop.ISO 1250,F 2.8,1/125 i nema problema.... |
ariesZG [08. 09. 2012.] |
Upravo tako, GoSt :-) |
boriszulj [08. 09. 2012.] |
GoSt i autischer, slažem se. :) Woosh, nije pametno koristiti međuvrijednosti ISO jer je dokazano da imaju više šuma nego prva slijedeća viša vrijednost. Ne znam točno objasniti, ali samo su cijele blende, dakle ISO 50, 100, 200, 400, 800.... "prave" iso vrijednosti, dok su ove između nekako softverski generirane ili tako nešto. Morao bih sad rovati po netu, ali se sjećam da sam o tome svojevremeno čitao. Ako ti okineš mirnu fotku na 200mm sa 1/125sek (ne mislim slučajno da se trefi neka od 10 fotki u burstu što se dogodi) ja ti skidam kapu i pozivam te na "revolveraški" dvoboj objektivima. :D Imam mirne ruke koje mi trebaju i za posao, ali ovo....jako teško. |
Woosh [08. 09. 2012.] |
Meixner Zahtijeva malo tehnike držanja i disanja,ali ide.Cheers! |
buzaosk [08. 09. 2012.] |
@gost, kupio bih si najbolje sto mogu, zato sam i pitao za savjet :)..nebih htio uzeti sad nesto sto cu za godinu dana promjenit, ipak to nisu mali novci |
boriszulj [08. 09. 2012.] |
Sve je moguće uz puuuno truda i sreće. Međutim to nije pravilo, već izuzetak i nije baš iskoristivo za svakodnevnu uporabu. |
GoSt [08. 09. 2012.] |
predmijevam da ako kupiš 70-200/2,8 IS II nećeš doć u napast da ga mijenjaš za f4 :)) |
boriszulj [08. 09. 2012.] |
Zasigurno! :D |
buzaosk [08. 09. 2012.] |
to naravno..ali nemam toliko novaca, a i uostalom meni takav objektiv netreba |
GoSt [08. 09. 2012.] |
@buzaosk, Tvoj odgovor sugerira da znaš kakav objektiv Tebi treba i eto - problem riješen! :) |
SMVO [08. 09. 2012.] |
Ddjerfi što se tiče Suska nije to prepucavanje. Ide mi na živce što on pročita nešto na Internetu i onda to napiše, a ni luk jeo ni luk mirisao. Pun mi je nos teoretičara stvari iz drugih sustava koje nisu ni vidjeli, a kamoli se služili nima. On može pisati o Olympusu, a i tu bi se dalo polemizirati s njim. Buzaosk, čisto da vidiš pogledaj ove fotke Carmelita, 100 m prepone i dezodorans. To su fotke snimljene sa 7d i 70-200, u večernjim satima, pri lošem svjetlu, s time da sam stavio TC 1.4x na njega, a za "dezodorans" su tehnikalije 1/125 sec, f3.2, ISO1600. Prepone su bile snimljene u 19 sati, "dezodorans" u 21, a Carmelita Jetter fotkana je u prosotru sa lošim svjetlom. Naravno, 70-200 2.8 IS je teško staklo i tko nije navikao, počet će mu smetati nakon nekog vremena. |
SMVO [08. 09. 2012.] |
TC je stavljen za fotku s preponama. |
ariesZG [08. 09. 2012.] |
Ja nisam od onih ljudi koji bi se bavili testiranjem vlastite opreme, ne pada mi na pamet brojati piksele, uspoređivati grafikone, provoditi raznorazne testove kojima sebi, ili nekome drugome nešto dokazujem. To mi je smješno i to prepuštam onima koje to veseli i kojima je to bitnije od same fotografije i veselja samog fotografiranja. No, u svom praktičnom radu sa raznim objektivima, osim očitih stvari kao što je, npr. samo oštrina, ima i nešto subjektivnog dojma. Pa tako, recimo, moj subjektivni dojam je da, recimo Tamron i Sigma, imaju drugačiju reprodukciju boja i dugačiji kontrast. Dakle, nije problem u oštrini, sve su to, više-manje, oštri objektivi, puno ovisi i o načinu kako fotkate, o izvježbanosti same tehnike. Moj subjektivni dojam je bio da su sve slike koja sam napravio sa Tamronom imale lagani crvenkasti štih. Ništa strašno i ništa što se ne bi dalo korigirati, ali dojam je bio takav. I kontrast cijele fotografije je bio drugačiji, malo slabiji..opet ništa što se ne bi dalo korigirati naknadno. Ovo sve što sad pišem nije nešto bih ja primjetio prilikom samog fotkanja pa pregleda na samom aparatu, nego to govorim nakon dugo vremena i puno fotografija kojih se nakupilo na hardovima, pa kad sad gledam i uspoređujem mape fotografija rađene sa različitim objektivima, moj subjektivni dojam se još više učvršćuje. Tako, naprimjer, sve fotke koje sam fotkao sa EF 70-200 f/4L USM ili sa EF 200 f/2.8L USM, na oko imaju puno jači kontrast, intenzivnije boje i sve izgleda življe i sočnije. Na tim fotografija gotovo da i nije potrebna korekcija kontrasta ili slično, dok sve fotografije sa Sigmom ili Tamronom mi djeluju malo ispranije i kao da imaju crvenkastu mrenu (laganu ali primjetnu). Dakle, to je moj neki subjektivni dojam. A što se same oštrine tiče, sve je to dobro, oštrina nije problem. |
Goertosing [08. 09. 2012.] |
Ne znam kako oštrina nije problem, kad i bez cropanja i bez otvaranja exifa po oštrini vidim koja je slikana sa 70-200L a koja npr sa 70-300. A gdje još na cropu... To s bojama također sve stoji, ali oštrina je po meni najvažnija jer se to ne može popraviti dok se boje mogu korigirat u ps-u |
ariesZG [08. 09. 2012.] |
Rekao sam da je to sve meni prihvatljivo oštro i da nije problem u oštrini. Nisam rekao da NEOŠTRINA nije problem. Kad uspoređujem Tamrona i Canona u samoj oštrini, to je sve tu negdje. Definicija same slike je druga stvar. |
ariesZG [08. 09. 2012.] |
Osim toga, za neke stvari, pogotovo kod portreta, mi paše malo "mekši" objektiv...sve ima svoje prednosti ako ih znaš iskoristiti. |
zhrsan [08. 09. 2012.] |
joj boze ariesZg pametno pisao i slazem se sto je napisao. recimo cenon malo bolji ostrina 1- 5 % nije vazno sve jednako canon tamron sigma sony jednako. pusti to i idi van fotkati i popravit u photoshpu kontrast i sharpirati. jednostavo! pusti susko jer je kao malo djete :-P |
buzaosk [08. 09. 2012.] |
kako mi se za sada cini, ici cu na f4 is |
susko [08. 09. 2012.] |
SMVO, zašto pišeš laži. Ja sam koristio i imam pristup ovome o čemu govorim. Pušten iz osobnog iskustva. Sigma je u ovom slučaju daleko bolja od tamrona. Također, ove priče o AFu nemaju veze jer fokusira super ako imaš adekvatan aparat, znači 1d ili 5d3. Nisu sve sigme dobre, ali nisu ni svi canoni, čak i "L" objektivi, ali 70-200 PS je super i za cijenu daleko bolji pod bilo čega drugog. Naravno, možeš platit skoro duplo za 5-10% bolji novi canon ako ti lovca nije problem. |
SMVO [08. 09. 2012.] |
Laži, Susko? Ja bih na tvom mjestu to pristojnije napisao, a nisam slagao. Za koji god sustav se nešto piše, ti znaš sve o njemu. To je stvarno zadivljujuće, ali svatko od nas zna čeprkati po Internetu. Da me krivo ne shvatiš, tvoja nastojanja su hvale vrijedna, ali što je previše ni s kruhom nije dobro. |
rinenad [08. 09. 2012.] |
@susko budi malo pristojninji |
djuan [08. 09. 2012.] |
Ovo što je Aries napisao - ista stvar i kod mene. Sigma je oštra i super sve mrak turbo, ali imam osjećaj da stalno ima nekakav žućkasti color cast i blago isprane boje za razliku od usporedivog Canona. Ništa loše, ništa zabrinjavajuće, ali ipak sam primjetio razliku. |
susko [09. 09. 2012.] |
To je Canonov krasni AWB :) |
boriszulj [09. 09. 2012.] |
Pa da susko. Na Sigmi ne radi, a na Canonu radi. Ziher AWB. |
ariesZG [09. 09. 2012.] |
Susko, tebi nema lijeka. |
Lagonda [09. 09. 2012.] |
Joj joj susko... |
gogoya [09. 09. 2012.] |
i onda,... koji 70-200? Jel' se nazire u daljini? ;) |
GoSt [09. 09. 2012.] |
|
Silvester-Papa [09. 09. 2012.] |
Pa pokretač teme kaže da se nazire: Canon 70-200 f4 IS! Dosad se nisam uključivao u temu jer ovdje ima mjerodavnijih i iskusnijih, no kako sam i sam kupio navedeni objektiv prije par mjeseci sad ću nešto i napisati. Odluku o kupnji sam donio uglavnom na temelju testova The Digital Picture i Photozone, čitao sam i Kena Rockwella i još neke forume i autore. Kod svih sam našao isti nalaz: navedeni objektiv je ocijenjen sa 5,0 ili vrlo blizu tome. Dakle, ako blenda 4 nije premalo nema ni jednog jedinog razloga da ga se ne kupi! Dakako, kralj je 2.8 IS MkII. No, kralj je meni preskup. MkI. je dostupan rabljeni. Nestabiliziran 2.8 ima super blendu, no nema stabilizaciju, nema weather sealing, dvostruko je teži. Stabilizacija daje tri blende manje - na 200mm se može slikavati na npr. 1/30s. Dakako, to koristi samo kod nepomičnih objekata. Osim f4 IS, ni jedan drugi spomenuti objektiv nisam koristio, pa nisam mjerodavan, ali sam njime jako zadovoljan. Ranije sam koristio Sigmu 70-300, koja je očajna, pa sam zato valjda tako jako zadovoljan ovim Canonom. No, ja sam vrlo mali igrač... :))) |
Yield [09. 09. 2012.] |
Ako je 10 000 kn budet kojim raspolazes onda bez razmisljanja uzmi Canon 70-200 2.8 IS.Inace sam imao/radio sa svim verzijama Canona 70-200.Ako vec kupujes objektiv za tu lovu onda ga sigurno neces koristit samo za koncerte.Svi ostali koji pricaju da su SIGME,TAMRONI super pricaju gluposti jel nisu ocito radili s boljim objektivima.Takoder ne kuzim te spike "na 2.8 je malo mekan ali na 4.0 je oštar ko britva"..pa ako kupujes objektiv 2.8 onda ga kupujes DA RADIS na 2.8 a ne na 4.0. Moj primjerak je na 200 mm 2.8 blendi stvarno poprilicno oštar i ja sam jako zadovoljan,nije kao novi model koji kosta 8 000 vise ali mislim da ce ti to biti dovoljno. Takoder moj ti je savjet da NE uzimas telac bez IS-a,pogotovo kad imas slabiji aparat poput 600D..iako ima blendu 2.8 vjeruj mi da te 3 blende koje daje IS puno puta jako znace. |
masterpix [10. 09. 2012.] |
čovik ne slikaje samo koncerte,pa ako krene u portretnu fotografiju 2.8 je daleko bolji objektiv od 4. ma koliko dobar IS bio on ima svoja ogranicenja.da se mene pita rađe biram blendu nego IS. |
Lagonda [10. 09. 2012.] |
I opet se niste dogovorili koji je bolji? Ccc... Ljudi, opterecujete se sa stvarima nepotrebno. Svi su oni dobri. Neki malo bolji. Ja sam kod 70-200 otisao sa 2.8 blende i uzeo 4IS jer je opticki najbolji od kenjonovih 70-200. Ajde, ovaj novi 2.8IS II je tu negdje. Al preskup. Otisao sam sa 2.8 blende jer sam shvatio da mi najvise treba po danu, gdje dobrano zatvaram blende. Je, par puta mi je trebalo i volio bih da sam imao 2.8 i da izvucem maksimum s nekih dogadjaja, ali ne zaradjujem od toga pa se i ne uzbudjujem previse. 4IS je odlican, lagan, manji... A svoj posao odradi mrak. Ako je prioritet 2.8 blenda, onda se zna kaj se bu uzelo. Ak nije nuzno, onda imas blendu vs. malo manja blenda ali malo vise ostriji objektiv. Al to je sve tak, tu negdje... Sigma? Sigma mi je bila ok s pocetka 2000-tih. Probao sam jednu Sigmu 70-200 prije ove OS verzije i nije mi se cinila nesto vau. Mozda je do velikog broja MP u aparatu? :) Stare Sigme su mi bile bolje. Ali to je samo moje misljenje. Enivej, ako mi pricamo o staklima od 10k kuna, tesko da mozemo naletiti na lose staklo. Sve je to dobro. Neka malo bolja od drugih. Meni se nekako vise cini da je problem u aparatima koji ponekad premasuju sama stakla. Ovi stariji se sjecaju dok mladji malo teze, na film, za 7000 kuna si vec dobio mrak tijelo, a ovakve objektive smo sanjali. Kad smo fotkali, jel nam koji bio tako los kao danas? Nije bas... Sto vrijeme dalje ide, to su nam objektivi losiji, aparati su sve vise koma... Pa gdje je granica? Ne kazem da moramo ostati na analogiji ili na 300d. Ne, ali nekako smo previse nezahvalni... Mozda danas digitalija vise istice nedostatke opreme. I to je ok. Ali opet, sve se svadja na to da treba napraviti fotografiju. Opremu prilagoditi svojim potrebama. I to je to. A ne moj je bolji od tvog. Kao da mi netko kaze da je 85/1.2 za sport... Ne zbog zarisne, nego zbog brzine AF-a. Spor dovraga. Jel to znaci da je to strasno los ako ne i najlosiji objektiv? Nije. On sluzi za nesto. Ako ti treba brzi AF, uzima se neki drugi objektiv. Tocka. A ne neka mjerkanja, ovo ono... Mnogi ljudi ovdje rade s "losijom" opremom nego sto neki ovdje imaju. A fotke su im mrak. Cisti dokaz da oprema, iskljucivo oprema ne cini fotografiju. Treba vidjeti svoje potrebe, uzeti u neki uzi krug stakla koa ti dolaze u obzir i naravno financije, to kupiti i uzivati... A sva ova pusta nabrajanja, trkelj trkelj... Ah... |
vmandic [10. 09. 2012.] |
Bolje fotografije ne radi bolji objektiv/aparat, već fotograf. Suvremena fotografija, tj. ovo ovdje o čemu pričamo, samo pokazuje da ljudi traže ispriku u opremi; onoj koju drže i rade s njom, umjesto da porade na sebi. Npr. ja sam uzadnje vrijeme počeo razmišljati, kako zapravo iskoristiti 18-55 objektiv do maksimuma, ono baš ga istisnuti, onda sam došao na to da bi mi najbolje sjeo manualni fixni objektiv i tako došao na samyange, na kraju skoro pa ne slikam u AF uopće... I možda je to sve opet stvar osobnog ukusa, no stoji da ti sa F4 IS i F2.8 nećeš otkriti toplu vodu, već ćeš samo pokušati dobiti nešto što je već netko snimio a tebe je impresioniralo. Koji god objektiv od navedenih uzmeš nećeš pogriješiti, a uvijek ćeš htjeti više, pa za par godina će izaći i 70-200 III ... šta onda? |
rinenad [10. 09. 2012.] |
onda opet 135 2.0 :) |
epozar [10. 09. 2012.] |
recite što hoćete, užitak je snimat sa odličnom opremom.. kad znaš da ne postoji tehničko ograničenje u kreativnom izražavanju. Jednostavno nemam inspiracije kad znam "da nešto neće valjat".. Staromodan sam valjda. Zato ništa nikad nisam snimio sa holga-likim aparatom i mobitelom. |
boriszulj [10. 09. 2012.] |
Epozar je u pravu. Isto mislimo. Frustrirajuće je kad znaš da imaš limite svoje kreativnosti u opremi koju (ne)posjeduješ. Zato kupovati dobro, pomogućnosti najbolje, ali vodeći računa o specifičnosti vlastitih potreba. U suprotnom bez obzira na uloženi novac, može se pogriješiti. |
blue [10. 09. 2012.] |
Lajk za Emilov komentar. :) |
Lagonda [10. 09. 2012.] |
Jep. Slozil bi se, al djelomicno. Moze li mi netko definirati granicu, prosim lepo? Jednom sam spomenuo... Molio bih sve clanove FZ-a da podijele galerije na stare i nove aparate pa da vidimo razvoj kreativnosti... :) Naravno, cast izuzecima. Al epozar, da ne shvatis krivo, taj komentar mi je samo izlika da kupim nesto bolje i skuplje jer mi fotke ne valjaju, pa bum ih sad bolje radil... Ne kazem da je to to tocno i apsolutno tak. Ali gdje je granica. Nesto sto moze opaliti 1/8000 s, sto ima 15, 20 MP, sto moze cuda i nebesa... Ne valja jer postoji nesto bolje, pa ce me taj bolji aparat dovesti do mog kreativnog izrazaja... Uf joj joj... Naravno, svi mi pratimo tehniku, kupujemo bolje i tak... Nekak mi se to sve svede da prosjecnom vozacu das Fiat puno i Audi RS 6 recimo. Kaj ti vrijedi oprema kad ga ne bu vise od 130 stisnul na autoputu i kad bu pretical kamion s 90 po lokalnoj cesto (a kamion se vozi 85). Nekak mi se vise cini da je to u pitanju nego "nedopustena" kreativnost od strane te zloceste tehnikalije... :) |
ddjerfi [10. 09. 2012.] |
Nikada nisam radio sa skupom opremom i vjerujem da je uzitak raditi u takvim uvjetima, ali mislim da kreativnost vise dolazi do izrazaja kada je osoba ogranicena odredenim stvarima (npr. opremom odnosno nedstatkom iste) te je tada jednostavno prisiljena razmisljati van zadanih okvira. |
buzaosk [10. 09. 2012.] |
Odkluka nije jos donesena, ali vjerovati ce to biti f4 is..iako mene od pocetka vise vuce blenda, odnosno f2.8, u prici s par ljudi i u citanju vasih komentara sve vise naginjem stabilizaciji..naravno da bih volio f2.8 is ali ova druga verzija je skupa, a staru verziju nazalost se nemoze nac novu..no prije kupnje bilo kojeg objektiva volio bih probat |
Goertosing [10. 09. 2012.] |
Mislim da galerije na fotozineu nisu baš relevantne za to jer su sve slike u manjim rezolucijama i manjim kvalitetama (300kb po slici). Ali recimo ja na kompu kad gledam svoje slike po oštrini i bojama vidim s čime je slikano bez otvaranja exifa, a razlika između 70-200 F4 L IS i recimo nekog kit objektiva je nebo i zemlja. I stvarno mi je preglup osječaj da se uz takav objektiv krpam s lošijim od toga, pa zato i od sve hrpetine toga koristim možda par top objektiva dok ostali jedu prašinu. Fotograf je možda 50% bitan. Ali onih drugih 50% je oprema. To možete zaključiti tako jednostavno uzme se ultra kompakt od 600 kn i npr 5D II. Napravi se portret i eto ga - isti fotograf, različita oprema, na jednoj slici lice oštro, boje idealne, bokeh jako izražen; na drugoj slici sve podnjednako mutnjavo. I nema niti teoretske šanse da bi rezultat mogao biti sličan. To nas dovodi do zaključka da ipak nije samo fotograf bitan nego da oprema čini puno toga. Imao sam gotovo nedavno situaciju da sam slikavao jednu te istu curu na istom mjestu u istim uvjetima samo drugi dan i s drugom opremom. Prvi put sam sa sobom imao jednu bljeskalicu i 17-50mm objektiv. Drugi put sam imao 70-200L F4 IS, 3 bljeskalice i nešto još kakvih gluposti. Te dvije galerije slika se ne mogu mjeriti jedna s drugom, koliko je ova prva lošija u odnosu na drugu: slike neoštre, boje tijela vampirske, svijetlo nije idealno, i sve skupa slabo. Neke slike iz prve galerije sam se udavio u PS-u dok sam dobio nešto čime sam recimo zadovoljan. Dok ovo iz druge galerije u PS-u je dovoljno dodat samo potpis bez ikakvog diranja u boje/kontraste/oštrinu/svijetla/... i meni osobno su te slike daleko lijepše. Ne treba dizat kredite i kupovat nešto najbolje i najskuplje bez ikakvog smisla, ali tko je dovoljno infisan u fotografiranje i uspije skupiti za opremu 8000-9000 kn koliko košta taj objektiv onda nema nikakvog razloga to ne kupiti ili ići na neki kompromis s jeftinijim i lošijim, jer eto navodno se i s jeftinijim stvarima mogu čuda radit. Mogu se napraviti dobre slike i s kit objektivom, pa i s kompaktom, ali ako to voliš i možeš priuštiti bolje/skuplje, čemu se onda odricat većih mogućnosti. Ja eto npr nisam nikakav fotograf, slikavam tako bezveze iz zafrkancije ali svejedno ne želim da me oprema ograničava u toj zafrkanciji i hoću imat kvalitetu prije svega Eto toliko od mene :) |
Goertosing [10. 09. 2012.] |
buzaosk* to što je F4 oštriji na 4.0 blendi nego F2.8 na 4.0 blendi je dovoljan razlog za uzet F4 (osim ako 2.8 nije prijeko potrebna blenda iz drugih razloga pa se zažmiri na toj maloj razlici u oštrini). IS je samo još jedna jako dobra prednost |
Febivjetar [10. 09. 2012.] |
potpisujem Goertosinga. |
Lagonda [10. 09. 2012.] |
Naravno, ako usporedjujes kompakt od 600 kuna i slr od cca 15k kuna i vise. Plus staklo. Naravno da su razlike ocite. Al pomalo je glupo usporedjivati ta dva svijeta. Govorim o serendanju ekipe kako avkai novi aparat je "ono nesto sto im treba"... Mozda nekolicini, ostali su samo gadget frikovi. Jadan ariesZG (bog ti pomogao mali, :)) sto fotka sa 50d i nekim tamo Tamronom... Vjerujem da bi sa 5d mk III dobio takve fotke da FZ ne bi bio vrijedan da ih se stavi... Jos da ima (iako ima jedan) 2.8 blendu, ali od Canona, a ne od Tamrona, kaj bi mu tek onda ostre fotke bile... Ovak sve neki mutni likovi na fotkama... Strasno. Ne treba ici iz krajnosti u krajnost. Treba biti realan i u okviru financija izvuci najbolje i ono sto ti stvarno treba. Ako imas ikakvog iskustva s opremom, jako dobro ces znati to zelis i kako. A ne pitanja kao htio bih kupiti slsr, kaj vi velite, 5d mkII ili D700...? Kuzite? Naravno da bolja oprema prosiruje lakocu rada i olaksava posao. Ali mene zanima tkoc e bolju fotku napraviti: Neki Canon 50d sa Canon 70-200 ili 5dmk II sa Tamronom ili nedaj Boze Sigmom 70-200? 2.8, 4 blenda, 11, koju god ocete... Tak da sve to pliva tu negdje. Uzimajuci u obzir jednake stvari. A ne kompakt od 600 kn i 5d mkII... Eh... A onda na red dolazi fotograf, mozak, oko, kreativnost, masta... :) Sto se tice 4IS, ja sam preprezadovoljan s njim. Da se razumijemo, napomenul sam da bi mi ponekad ta blenda dobro dosla. Ne zivim od toga i ne sekiram se previse. Ali za evridej juz, 4IS je savrseno staklo. Jedno od onih koje nikad ne bih prodao. Ni 35/1.4. A bome ni 135/2. Ovo sve ostalo kaj imam, moze se bez toga... :) |
ariesZG [10. 09. 2012.] |
Prodal sam Tamrona, sve sam prodal, niš više nemam, siroti sam sad, prodal sam sve dojdeke :-))))))))))))) |
GoSt [10. 09. 2012.] |
e mislim da smo sve rekli u ovoj temi i da je gotovo!! ili nije :D |
ariesZG [10. 09. 2012.] |
Sad imam sljedeće > EF 28mm f/2.8 - simpatičan objektivčić koji mi dođe ko normalac i koji zadovoljava potrebe, pogotovo kad pogledam kolko sam ga platil. EF 70-200 f/4L USM, trenutno najoštriji objektiv koji sam ikad imao, sa najljepšom reprodukcijom boja. EF 200mm f/2.8L USM MkI, kompletna slika tog objektiva je meni nešto posebno, više ga nikome nedam, u grob ga nosim sa sobom :-)) |
Lagonda [10. 09. 2012.] |
Zivo aries!!!! Ziiivviioooooo!!!! :) |
buzaosk [12. 09. 2012.] |
e sad samo jos jedno pitanje.. gdje uzeti? osim, naravno, kod nas.. |
GoSt [12. 09. 2012.] |
u njujorku u bhfotu. |
Lagonda [12. 09. 2012.] |
Kod one curice koja to prodaje na kile... Na placu negdje u Aziji... Vaga i udri... |
blicko [12. 09. 2012.] |
Evo ga na njuškalu http://www.njuskalo.hr/objektivi/canon-ef-70-200mm-f-2.8l-usm-oglas-5810117 |
damir-dms [12. 09. 2012.] |
@buzaosk - www.digifuchs.ch Provjerio sam sve dilere Canona i oni su definitivno najjeftiniji u krugu od 2000 km. I ne samo za Canon! |
buzaosk [12. 09. 2012.] |
da, svicarska..ali nazalost neidem tamo, a ni nemam nikog tko ide da mi donese |
Silvester-Papa [14. 09. 2012.] |
Evo novog TAMRONA 70-200. Ima bolji AF motor i stabiliziran je za razliku od prethodnog. Ako bude jednako oštar, i ako AF bude precizniji (a brži će bit) to bi mogao biti ozbiljan igrač! |
gogoya [14. 09. 2012.] |
ovo još traje?! |
Silvester-Papa [14. 09. 2012.] |
Prva sezona je završila, a kako sve dobre sapunice imaju više sezona, ovo je sad druga :))) Uvijek se ubace neki novi likovi, kako bi malo osvježili situaciju... :) |
Baya [14. 09. 2012.] |
Ooo, da vidiš kako Punto 55 pretiče šlepere na uzbrdici nakon Slunja, prema Plitvicama, gdje tad još nisu bile dvije trake u jednom smjeru... :))) |
Klik-Kid [07. 02. 2015.] |
:-) |
boriszulj [07. 02. 2015.] |
Kid-Kid ti si provokator! :-) |
Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.
Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))